LES PREGUNTES MÉS FREQÜENTS

Estem a la teva disposició per respondre totes les preguntes.

01. Com funciona un fotomaton BA Booth?

La nostra cabina o tòtem pot fer fotos i vídeos d’una manera independent o simultània. El fotomaton permet al convidat que es faci una fotografia divertida, la qual es pot emportar personalment immediatament. El Video Booth consisteix a gravar vídeo-missatges que s'editen creant un vídeo final amb tots els missatges.

02. Es poden imprimir les fotos en diferents colors i mides?

Sí. Les nostres impressores permeten imprimir fotografies en format 5x15, 10x15, 13x18 i 15x20cm, però alguns dels serveis utilitzen un format predeterminat. Els serveis de Photo Booth i Fly & Print permeten al convidat triar entre diferents filtres fotogràfics per personalitzar la seva foto.

03. Al servei Video Booth, els vídeos s'editen i es projecten en directe a la festa?

El servei es pot contractar amb edició de vídeos o sense. En el servei SENSE edició es lliuren tots els vídeos gravats per separat en format digital. En el servei Video Booth amb edició, un editor de BA Booth s'encarrega de recopilar tot el contingut en un mateix vídeo, i projectar-lo en directe a la gran pantalla de l'esdeveniment.

04. En el servei Share & Print si un convidat no té smartphone ni Instagram, ni Twitter com ho fan per fer-li arribar la foto de record?

Un assistent de BA Booth està present al llarg del servei fent fotos als convidats que no tinguin ni smartphone ni comptes de Twitter o Instagram, així tots poden tenir el seu record de l'esdeveniment!

05. Les cabines i els tòtems BA Booth poden funcionar simultàniament amb el servei de Photo Booth i Video Booth?

Sí. La cabina BA Booth pot funcionar només amb el servei Photo Booth, o també es pot contractar el servei Video Booth, i que tots dos funcionin simultàniament. És a dir, el convidat passa per la cabina i té l'opció de gravar un missatge de vídeo i / o de fer-se una foto.

06. Amb quant de temps d'antelació cal reservar el servei?

No hi ha un temps estipulat per a la reserva del servei, però es recomana fer-ho amb el màxim de temps d'antelació possible per poder assegurar la disponibilitat dels equips necessaris en la data desitjada.

07. Es necessita un dipòsit per reservar el servei?

Depèn de si encara tenim disponibilitat per a la data demanada, el servei s'ha de reservar amb un dipòsit del 20% del pressupost final del servei.

08. Quina és la diferència entre els tres espais de fotomaton?

Tots tres tenen la mateixa funcionalitat, el que canvia són les estructures. La cabina Premium, és una estructura rígida de fusta blanca lacada per la qual cosa destaca la classe i l’estètica. La cabina Inflable té la mateixa forma que la cabina Premium però pel fet de ser inflable permet que hi entri més gent i destaqui en llocs oberts. Finalment, el Tòtem amb cortina té l'avantatge de poder instal·lar-se en qualsevol lloc, poden fer-s’hi una foto fins a vuit convidats al mateix temps i té una gran varietat de cortines personalitzades que es poden triar.

09. Quant de temps és necessari per instal·lar el servei BA Booth abans d'un esdeveniment?

L'estructura de la cabina Premium, la munta abans del començament de l'esdeveniment l’equip logístic de BA Booth. Després, una hora abans que comenci el servei s'hi instal·len els equips electrònics i s’inicia el servei en temps i forma. Un cop finalitzat el servei, o l'endemà al matí, el nostre equip logístic desmunta l'estructura de la cabina Premium.
En el cas de la cabina Inflable i Tòtem, tant l'estructura com la part electrònica s'hi instal·len una hora abans que comenci el servei i es desmunten quan finalitza.

10. Quantes persones caben a les cabines BA Booth?

Cabina Premium: 4 persones.
Cabina Inflable: 8-10 persones.
Tòtem: 8 persones.

11. Es facilita personal d'assistència durant l'esdeveniment?

Als esdeveniments, hi assisteixen una hostessa que ajuda els convidats i també un supervisor tècnic - per a qualsevol necessitat que pugui sorgir durant l'esdeveniment.

12. Es poden personalitzar les fotos (logos empresarials, noms dels nuvis, etc.)?

Es pot personalitzar al 100% el disseny de la impressió. S’hi poden incloure logotips, text i colors. Bàsicament, es pot triar el disseny que combini amb l'estètica de l'esdeveniment.

13. Quin és el radi d'intervenció de BA Booth?

La seu de BA Booth està situada a Barcelona, per la qual cosa cobrim tota la província de Barcelona sense despeses de transport. Per a la resta de Catalunya i per a les altres comunitats d'Espanya les despeses podran variar segons les necessitats del servei. Fem tot el possible perquè aquestes despeses tinguin la mínima repercussió sobre el pressupost final.

14. Quantes impressions es poden fer per esdeveniment?

Les impressions, durant les hores del servei, són il·limitades. Segons la mida d'impressió escollida, es determina la quantitat de còpies que podrà imprimir cada convidat de la seva foto.
Només el servei Snap Shot té un límit de 200 impressions en les dues hores de servei.

15. Es pot personalitzar la part externa de la cabina Premium, de la cabina Inflable i del Tòtem?

A les cabines Premium i Inflable es poden personalitzar tres plafons externs i el fons intern (que acabarà essent el fons de cada fotografia). El tòtem està 100% personalitzat.

16. Es pot ampliar el servei amb hores extres el dia de l'esdeveniment?

Sí. El pressupost inicial serà modificat, però és possible. El responsable de l'esdeveniment haurà d'aprovar el recàrrec.

17. On es pengen les fotos de l'esdeveniment, i quan?

En finalitzar l'esdeveniment les fotos poden penjar a la Fan Page de BA Booth a Facebook o, en cas de preferir que les fotos siguin privades, es pugen al nostre servidor amb un codi d'accés que es lliura als convidats a l'esdeveniment.

18. Tenen les assegurances requerides i necessàries perquè tots els empleats de BA Booth estiguin completament coberts?

Sí. Tenim totes les assegurances necessàries. Per assegurar la nostra activitat comptem amb els serveis de assegurança de responsabilitat civil Adeslas La Caixa per cobrir qualsevol dany causat pels nostres equipaments. Tenim també una assegurança d'accidents personals per cobrir tots els empleats que treballen durant els esdeveniments.

19. Tenen accessoris per a les fotos?

Sí. Els paquets bàsics dels serveis tenen un calaix d’attrezzos bàsics però hi ha la possibilitat de contractar el calaix d’attrezzos Premium amb diferents temàtiques que es poden escollir.

20. Es lliuren les fotos en format digital?

Sí. Es lliuren totes les fotos en alta resolució en format digital.




contacta'ns per qualsevol
dubte que tinguis!! info@babooth.es